NETFLIKS ULAZI U SPORT: Kroz PROVOKATIVNU EMISIJU zarađuju i reklamiraju se–da li sa njima MOŽETE DA ZARADITE I VI?
Netfliks, Foto: Jonathan Weiss / Alamy / Alamy / Profimedia

KAPITALRS

NETFLIKS ULAZI U SPORT: Kroz PROVOKATIVNU EMISIJU zarađuju i reklamiraju se–da li sa njima MOŽETE DA ZARADITE I VI?

Kada vrednost određene kompanije raste - raste kapital njenih investitora

Objavljeno:

Veliku pažnju u medijima je privukao Netfliksov komični specijal „The Roast of Tom Brady“, gde su poznate ličnosti poput Kevina Harta, Kim Kardašijan, i Bena Afleka zbijale šalu na račun jedni drugih, ali pre svega počasnog gosta i zvezde NFL lige američkog fudbala – Toma Brejdija. Iako unapred napisane, neke međusobne prozivke su iznenadile količinom provokacije, a teme podbadanja su bile uglavnom lične: od Brejdijevog prošlog braka sa brazilskim supermodelom Žizel Bundšen i njenog novog partnera, pa do visine Kevina Harta.

Nakon Toma, na meti ismevanja se – van emisije – našla i Kim Kardašijan, zbog toga što je publika izviždala tokom njenog segmenta Netfliksovog specijala.

Ali, ova komičarska emisija je malo više od samo škakljivog vređanja kroz koje je publika imala priliku na se nasmeje na račun učesnika. Na svojevrstan način, gledaoci su zapravo uživali u tročasovnoj reklami.

Naime, izbor Toma Brejdija za glavnog lika ovog specijala, jeste deo promocije Netfliksove inovacije koju je i sama kompanija dugo smatrala neisplativom, a za koju se sada se očekuje da će ovom servisu dati jak vetar u leđa za još veći rast prihoda i vrednosti kompanije.

Kada vrednost određene kompanije raste - raste kapital njenih investitora, ali i cene kompanijskih akcija. Kada kompanije kao Netfliks prave krupne korake ka proširenju svog uspeha, to se odražava na berzu akcija - te na finansijskom tržistu osim kompanija uspeh mogu ostvariti i trgovci.

Da biste bolje razumeli kako funkcioniše finansijsko tržište i trgovanje cenama akcija, dajemo vam na poklon besplatan priručnik „Kako trgovati cenama akcija“.

Preuzmite svoj primerak OVDE.

Tom Brejdi je najpoznatiji kao legenda NFL lige američkog fudbala, a jedna od najvećih novina Netfliksa jeste nedavno preuzimanje ekskluzivnih prava za upravo NFL utakmice. Počevši sa direktnim prenosom NFL utakmica na Božić, Netfliks je osigurao ekskluzivna prava na premijerne sportske događaje, uključujući "Monday Night Raw" američkog rvanja WWE-a i nadolazeću boksersku borbu između Majka Tajsona i Džejka Pola. Ovaj potez nadograđuje prethodne poduhvate Netfliksa u sportskim emisijama, poput dokumentarnih serija "Quarterback" i internih turnira poput „The Netflix Cup“-a u golfu, i „The Netflix Slam“-a u tenisu.

Po obimu i angažovanosti, malo koja publika se može meriti sa onom koja prati sport, a Netfliks naizgled ima dugoročne planove da na tome profitira. Iako je većini korisnika poznat po svojim originalnim serijama i filmovima, Netfliks proširuje svoju ponudu ulaskom u svet sportskog programa. Tim potezom, kompanija osigurava sebi veliko interesovanje među sportskim fanovima kao potencijalnim pretplatnicima. Ovu stratešku novinu su veoma pažljivo ispratili mnogi analitičari i investitori, naročito nakon uspeha kompanije u prvom kvartalu – u kojem je kompanija zabeležila ukupni prihod od gotovo 9,4 milijarde dolara, što predstavlja značajan rast u odnosu na isti period prethodne godine.

Pitanje koje se postavlja jeste da li je sada pravi trenutak za investiranje u akcije Netfliksa. Dok kompanija pokazuje impresivne finansijske rezultate i uvodi potencijalno veoma isplative novitete, priroda tržišta strimovanja je definitivno konkurentnija nego ikad.

Ipak, mnogi analitičari veruju da Netflix ima snažnu poziciju na tržištu i da će nastaviti da raste u budućnosti. Kako možete i sami iskoristiti uticaj Netfliksove nove strategije na cene akcija, naučite iz preglednog priručnika „Kako trgovati cenama akcija“: BESPLATNO GA PREUZMITE OVDE.

(Espreso / Promo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.